Ik was al tevreden met de Vectors, maar nu nog meer.
Op sneeuw echt geweldige tractie!
Ik overweeg de voorbanden ook maar te doen, alhoewel er nog profiel genoeg op zit......maar de winter is nog niet weg;-)
Oh ja, in tegenstelling tot wat ik eerder schreef (€ 90,00 per band) was ik in totaal inclusief de- en montage, balanceren, nieuwe ventielen en inclusief BTW de somma van € 155,89 kwijt
Tsja er is ook in winterbanden wel heel veel verschil vind ik hoor
Ik las eerder een bericht van govert dat die michelins op een 318d tamelijk flut waren.Dat geloof ik wel.
Nu geloof ik die testen ook niet echt helemaal, maar michelin komt daar wel al jaren maar matig uit met winterbanden.
Ik zou er niet vanuit gaan dat alle winterbanden zo slecht zijn als de michelins hoor...
Ze scoren altijd heel erg goed op duurzaamheid en brandstof verbruik ( mn zomerbanden michelin).
Daaorm worden ze nu ook veel als1e montage banden gebruikt, kunnen de fabrikanten de verbruikscijfers nog wat drukken.<br><br>Post edited by: majiksimon, at: 2010/02/01 11:36
Sinds een week of 3 heb ik Goodyear Vectors 5+ op mijn achteras zitten. Of het is niet meer zo glad geweest óf het werkt. Ik ben in ieder geval niet meer machteloos blijven steken op een iets hellende parkeerplaats, zoals voor de bandenwissel.