Hallo allemaal,
Van het weekend weer iets leuks meegemaakt. Mijn zoontje naar basketballtraining gebracht. Was ie z'n schoenen vergeten. Snel weer terug naar huis en net iets te snel de parkeerplaats op van de sporthal. Tsja en met zo'n laagje sneeuw gaat dat wel eens glijden. Heb nog geprobeerd rem los te laten en weer langzaam in te drukken maar het mocht niet baten, de vw passat kwam snel dichterbij en ik zat gewoon te wachten op de klap: BATS! Heel fijn. Na een kleine inspectie zag ik al dat de bumper aan de ene kant door het spatbord was gedrukt en aan de andere kant een heel eid naar voren was gekomen.
Thuis meteen de handel eraf gehaald en weer wat in model geklopt. Ophangbeugels waren totaal verbogen. Spatbord met een schroevendraaier en hamer weer teruggeslagen. De bumper zit er weer op maar aan de deukkant moest e wel een extra ring tussen de ophangbeugel en carosserie. Ook lijkt het aslof het ene spatbord verder van de motorklep af staat dan het andere (er zit een grotere spleet tussen.
Kan het dan zijn dat er aan de carosserie ook nog van alles verbogen is wat ik zo op het eerste gezicht niet kan zien?
Nou, al met al valt het hopelijk nog mee. Een geluk was ook dat de eigenaar van de passat geen problemen mee had (het was toch een leasebak) dus dat hoefde ik er niet allemaal bij te betalen.
Van mij mag het wel weer lente worden!
Groet,
Lex