door Remigius » 19 maart 2010, 11:34
heren, dames,
Ben ik weer, update ook..helaas geen extra fotos.LEg ik uit.
Gisteren was weer een mooie dag, heb een 2e hands Pioneertje gescoord, 4x50W Mosfet..lekker, veel lampkes erop..zie ik wat in het donker:-)
De bedrading van de oude cassettepioneer zat nogal slordig...hij was geschakeld samen met de elec. antenne op het contactslot...gelukkig zat er al een 12V direkt in , en na wat gepuzzel, kopieren van bedradingsschemas van een oude Aiwa kreeg ik de boel aan de praat..de antenne mooi op de stereo en de speakers voorin de dash doen het ook. Die nog even bekeken, waren denk ik de originele uit 1976 (of later?) en die gaan eruit vooor 10cm JBL's,lang leve Marktplaats.
Gisteren ook lampjes verzameld die kapot waren, vanochtend even Harry Banis geweest, en de kachelverlichting, asbak verlichting doen het weer..
De kofferbaklampen zijn ook apart ingericht,,hangt er 1 losse brandend in..de 2e doet het niet-maar is voor het weekend.
De passagiersbank verlichting achter..leek me in orde..de lamp tenminste..die zal ik vervangen maar denk dat het probleem in de schakeling, de bedrading of een zekering zit. Komt goed denk ik.
Verder..hmmm de 'grasmat' bij de rijderstoel is kapotgesleten..die moet ik vervangen..zit nu een zwarte mat overheen-maar die schuift tegen mijn pedalen+is geen gezicht.
Meeste 'zorg' baart mij nu de zeer lawaaiige stuurbekrachting voorla als hij net op temperatuur komt piept het..maak ik een nieuwe topic van in techniek (eerst even lezen alles wat er nu over geschreven is, zo beter Admin?;-))
Al met al lekker bezig geweest, en weer progressie bereikt.
Uiteindelijk was ik gisteren om 20:30 klaar, toen moest ik nog boodschappen doen en eten..dus foto is niet gelukt..morgen weer proberen;-)
btw, de plaat/kuipje met aanduiding achter de kachel knop was in 2-en gespleten..het zit weer op zijn plek..maar goed is detail.
Groeten,
Remy