Als 'poetskonng' wil ik hier wel wat over kwijt. Noem JUIST het bedrijf bij naam en toenaam. Zoals de foto's eruit zien dat kan echt niet. Schandalig al die poetsresten, zo heb ik nog nooit een wagen afgeleverd. Een kleuter kan beter uitwrijven.
Overigens is een Teflon behandeling geen garantie dat je 3 jaar niet meer hoeft te poetsen. Een teflon behandeling is namelijk geen 'lakverzegeling behandeling' zoals bijvoorbeeld een Waxoil en/of Diamond Brite behandeling. Een teflon behandeling is wel sterker dan een gewoon poetsmiddel.
Je spuiter zal overigens niet blij zijn met een teflonlaag erop. Ze hebben er veel werk aan om het te verwijderen.
Zo te zien is er misschien geen polijstmiddel gebruikt, maar een te harde polijstschijf in combinatie met te hoge toerentallen en te weinig water om het middel te verdunnen en de lak te koelen. Overigens zit er in poetsmiddel ook wat polijststof.
Als je in Den Haag wilt langskomen kan ik wel kijken of ik de schade kan beperken voor je, mocht het niet opgelost worden. Ik heb nog wel ergens wat sireon en anders Cartec poetsmiddel.
Ik zal eens kijken of ik de poetstips mee kan sturen zoals ik die aan klanten meegaf als ze een machine kochten bij me.
Voor roterende machines is dat deze: <br><br>Post edited by: Pietje, at: 2010/04/13 14:52