[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
TOONTJES FREUBELCLUBJE. : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 08:45

TOONTJES FREUBELCLUBJE.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:TOONTJES FREUBELCLUBJE.

Berichtdoor The White Rider » 20 apr 2010, 12:41

wwww123: Niet voor niets, het rubber waar het lager inzit had sporen van slijtage. Dus dan het lager ook maar ineens als je toch bezig bent.

De auto maakte een snerpend geluid bij het optrekken en een brommend geluid bij het afremmen (moeilijk te beschrijven). We hebben ze dan omhooggezet op de 2-palenbrug met Jan achter het stuur om te weten te komen waar dat geluid vandaan kwam. Gas gegeven in D tot 50 km/u en dan wat belasten door met de parkeerrem te spelen.

Het was overduidelijk het diff.
The White Rider

Berichtdoor wwwW123 » 20 apr 2010, 13:31

aha duidelijk. zo'n diff. zit altijd in de olie, dus mijn eerste gedachte is dan; hoe kan zoiets slijten/kapot (tenzij de wagen een miljoen KM heeft gereden)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor The White Rider » 20 apr 2010, 13:59

Mijn gedachte exact hetzelfde, hoe komt zoiets? Een "maandag"-onderdeel?

Wat ik wel weet is dat het zo is en er dus een ander exemplaar onder zal moeten eender wat de reden van het defect is. Ik probeer hiervoor al de hele dag naar die Vandevelde in Lokeren te bellen maar die nemen gewoonweg niet op. Tsssss.... >:-(
The White Rider

Berichtdoor Hans230CE » 20 apr 2010, 16:05

Vraag anders Jan eens binnen te springen, Micheal. Hij zei laatst iets dat me na het telefoontje te binnen schoot, die nemen gewoon niet meer op.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor The White Rider » 20 apr 2010, 17:22

Ik heb ze intussen kunnen bereiken Hans, ze hebben dat diff op de plank. 400 euro met 6 mndn garantie
The White Rider

Berichtdoor Hans230CE » 20 apr 2010, 20:19

Ok, horenn het wel
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto