Dag allemaal,
Mijn naam is Joost en gisteren is op mijn 41e de eerste Mercedes-Benz in mijn bezit gekomen.
Ik heb de auto gekocht nadat ik de eigenaar een jaar geleden had gevraagd me de auto te verkopen.
Het gaat om een witte 240D automaat met schuifdak, cv, hoofdsteunen/gordels achterin van november 1982.
De vorige (tweede) eigenaar heeft 'm in München gekocht van de eerste eigenaar met 175.000 km. Nu staan er 189.000 km. op.
Hiervoor heb ik tien jaar lang in Volvo's uit de 7- en 9-serie gereden.
Mijn vrouw rijdt een SAAB 900 classic en ik heb verder al 21 jaar lang dezelfde 2CV, mijn eerste auto die ik nooit meer heb verkocht
De auto is helemaal origineel: de wielkasten tonen de witte lak, de originele coating zit er nog onder en de fabriekswas is nog overal zichtbaar.
De voorste kriksteunen zijn te lang aan hun lot overgelaten en sinds gisteravond zitten daarn een paar kleine gaatjes... Lassen dus.
Bodem interieur, bodem kofferbak, schanierbakken etc. lijken allemaal keihard, maar dat zal een inspectie bij Klasse Klassiek nog moeten bevestigen.
Feit is wel dat ik goed heb kunnen zien wat ik kocht. Nu alleen nog voor de winter naar Van Aalst voor een stevige behandeling.
Hopelijk bevalt Mercedes rijden met net zo goed als Volvo rijden
Fotootje volgt!
Groet,
Joost
Post edited by: hunter, at: 2010/07/01 10:29
Post edited by: hunter, at: 2010/07/01 10:30
Post edited by: hunter, at: 2010/07/01 14:39<br><br>Post edited by: hunter, at: 2010/09/18 13:31