Hallo, ik ben Niels Sondorp 38 jaar en kom uit Alkmaar. Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een 280TE uit 1984. Ik ben 2 Ã 3 maanden bezig geweest met zoeken naar een w123t en na een paar zeer slechte wagens gezien te hebben toch deze nette 280 gevonden. Hij is zilvergrijs met zwart interieur en genoeg luxe zoals climate control, cruise control, 4 elektrische ramen, automaat enz. enz. Het kenteken is origineel nederlands. Als 14-jarig jochie kocht mijn vader een 300TD uit 1981, wat ik toen al een vette wagen vond en ook nog zelf in gereden heb, aangezien we hem een jaar of 7 gehad hebben. In mijn herinnering was deze wagen best wel snel, dus ik stond ervan te kijken dat deze types 90 PK hebben. Ik ging dus op zoek naar een TDT, maar na vergelijkingen met de benzine modellen toch voor een 280 gaan kijken. De wagen is netjes maar er moet wel het een en ander aan gebeuren op hem weer in topconditie te krijgen. Ik heb een classic MB garage in Schagen gevonden waar hij binnenkort heen gaat om alles na te lopen en de puntjes weer op de bekende i te zetten. Hierbij nog even een foto van de 280.
Gr. Niels Sondorp