Goedemorgen,
Het is inderdaad wel een leuk programma om naar te kijken. Vaak deed ik voor het slapen gaan op de lapt top, in bed via You Tube een aantal afleveringen kijken. Alleen klopt het van geen kanten. Als je hun plan uit zou voeren. Je werkt je drie slagen in de rondte om die wagen af te krijgen voor de verkoop wat ze daar doen is vaak een week voor nodig. Je compagnon reist het hele land af om een wagen te kopen en dan nog eens het land door om onderdelen te kopen voor de betreffende auto.
Ze hebben goed gereedschap en een mooie loods, maar ze verdienen soms maar £ 100,- pond sterling. Dit is jammer want het geeft niet een reelbeeld om geld te verdienen. Er is niemand op deze wereld die zich dat kan verorloven. Omdat de loods het gereedschap de reiskosten ook betaald moeten worden en die worde niet meegerekend!
Wat vind ik er van hoe zij een auto opknappen;
Mijn mening verscheelt per auto.
Maar bijvoorbeeld, bij de Mercedes-Benz W201 2.3-16 gaat die man helemaal trots vertellen dat ze een origineel exemplaar hebben gevonden en dat ze dit zo waarderen maar vervolgens verpesten ze het door de pomp af tesluiten voor de hydrolische vering en de hydrolysche schokbrekers te vervangen voor gewone schokbrekers.
Dag orginaliteit om nog maar niet te spreken van het gebruik van lap middelstjes en niet originele onderdelen.
Het is dus een mooi voorbeeld hoe een Beun de Haas te werk gaat!
Groet, Arno
<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/08/28 09:34