Na de verkoop van mijn laatste W123, ergens halverwege vorig jaar, wist ik eigenlijk al dat het zou gaan knagen. En ja hoor, zulk werk was het dus ook. Na een kleine speurtocht heb ik toch weer een W123 aangeschaft. Een sedan turbodiesel uit 1983 , in verband met de caravan was die turbo een vereiste.
Het is een Yank, maar men heeft er Europese bumpers op gemonteerd en een Europese klokkenwinkel er ingezet. Wel is hij compleet met airco, el. schuifdak, el. bed. ramen, automaat (uiteraard bij een turbo uitvoering), lederen bekleding enz.
In de kofferbak zit een gat rechtsachter en één wielkastrand (links achter) heeft rottigheid. Verder naar mijn oordeel een harde auto. En droog!!! Dat was vandaag met al die regen goed te beoordelen. Dat gat en die wielkastrand moeten sowieso gerepareerd worden en ik overweeg de hele auto meteen opnieuw te laten spuiten. Ik hoop weer vaak op de clubdagen te komen, want wat dat aan gaat is deze club erg gezellig. Verder houd ik jullie op de hoogte van de vorderingen aan de auto. Hij staat net over de grens in Duitsland en volgende week wil ik hem hierheen halen.
Groet, Erik
<br><br>Post edited by: Gottlieb u. Karl, at: 2010/09/14 15:53