Hallo allemaal,
Nadat ik al een tijdje lid ben van dit forum zal ik even vertellen wie er achter "Joseph" schuilt.
Mijn naam is Jo (te kort voor gebruiksnaaam), ben een 51 jarige inwoner van Midden-Limburg (Nl.) en in het dagelijkse leven werkzaam in m'n eigen engineeringbureau en (hobby)boerderij.
De liefde voor de W123 begon toen ik zo'n 30 jaar geleden met een veehandelaar op pad ging en ik die bolle kap met ster voor me zag; wat een uitstraling; degelijk, rustgevend, elegant... geweldig!
Al snel genoeg kocht ik mijn eerst 240D. Na wat knutselen en handelen heb ik nu een 280TE.
Toentertijd was de MB mijn enige auto maar heden ten dage gebruik ik ook nog enkele VW-bussen; een T5 Multivan als bedrijfswagen en een T3 voor de hand- en spandiensten (zeer praktische bus).
De MB is voor prive-toepassingen waarbij een bus minder op z'n plaats is.
Daarnaast heb ik nog een containervrachtwagen voor het zwaardere werk (maar vooral voor de fun).
Hoewel ik heel graag auto rij gebruik ik toch als het even kan de fiets, maar dat heeft meer te maken met de overtuiging dat het arrogant is om de grondstoffen van deze wereld "onnodig" op te maken.
Middels dit forum hoop ik mijn contacten, zeker in het Limburgse, wat uit te breiden met als insteek de gezamenlijke intersse in de W123.
Groeten, Jo.