MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 10:35

Het onthaal bij Klasse Klassiek

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Re: Het onthaal bij Klasse Klassiek

Berichtdoor Rob Holewijn » 07 nov 2010, 16:58

Ha die Joppie,
Ha ja je zult niet de enige zijn met veel foto's hahahahaha.
open maar een niet topic ergens, met de tiltel DIE GOEIE OUDE TIJD VAN DE W114/W115 CLUB,
en natuurlijk Hollandscheveld niet vergeten daar kwamen ook veel 123 mannen.
Het is gaaf hier veel oude leden tegen te komen die hun 115 ingeruild hebben voor een 123.
Nou ja we hebben gelukkkig Blesdijke zodat ik mij weer wat met mijn grote liefde en hobby kan bezig houden.
Maaaaaaaaaaaaar niet meer zo als vroeger toen ging de club cq Mercedessen voor mijn gezin enz. en dat zal niet meer gebeuren.
Die les heb ik geleerd het is allemaal "strond voor dank geweest" maar meer wil ik er niet meer over kwijt.
Laten we er maar een mooi topic van maken en veel herrinnerigen ophalen.
Rob Holewijn

Berichtdoor MajikSimon » 07 nov 2010, 19:01

Laat ik het kort houden:

Mooi dat je weer terug bent in NL....ik was je nooit vergeten.
Destijds toen je wegging vond ik het jammer omdat er weinig mensen van het ( voor mij zo ogenschijnlijke in ieder geval) 1e uur over lijken te zijn soms. Misschien zitten die wel op de andere club, dat weet ik gewoon echt niet.
ik las altijd technische onderwerpen en daarin kwamen altijd dezelfde mensen terug, Jantjev8, jij, topasbrauner, boy/willem die ik nog altijd wel erg mis en natuurlijk nog veel meer mensen. Wiebren /henklith niet te vergeten en nog een heleboel mensen.

Vroeger ging iedereen veel meer in op de technische kant vd dingen en dat vond ik heel erg leuk.
Ik heb eens reflectors van je gekocht en gesproken en vond het contact erg prettig.
Je hebt ook heel veel mensen echt geholpen en dat zag ik wel en wordt helemaal niet vergeten.
MajikSimon

Berichtdoor Rob Holewijn » 07 nov 2010, 19:54

Ik was natuurlijk al een tijdje terug zoals je hebt kunnen lezen, maar al het gedoe met die 114 115 club zat en zit mij eigelijk nog zo hoog dat ik met geen club meer wat te maken wou hebben. Als je door de vrienden die je dacht te hebben gewoon belazert bent,en na alles wat je voor zo'n club gedaan hebt voor rotte vis bent uitgemaakt nou dan weet je het wel.
Ik was laatst een beetje aan het googlen en kwam onze oude webmaster tegen die een nog oudere Mercedes gekocht had. Ik was stellig van mening dat ik op een site van hem zelf zat te kijken, en gaf antwoord op een vraag die hij lang geleden gesteld had, nl of iemand mijn e-mail wist.
Wat bleek nu het geval ik zat per ongelijk op het gasten forum van de 114 115 club, en werd daar door de moderator welkom geheten. ik schrok mij een ongelijk en schreef dat dit niet de bedoeling was, maar als het huidige bestuur nu eens zijn excuses zou aanbieden..................... hahahahaha foutje niets meer gehoord.
Ik ben hier terug om wille het feit dat ik te veel liefde heb voor onze auto's en altijd goede ervaring heb gehad met de leden van dit forum. Ik heb toen ook niet voor niets samen met Mark de W123 club opgericht net voordat we weg gingen.
En last but not least hoop ik de grote ervaring die ik heb met jullie te kunnen delen.
Rob Holewijn

Berichtdoor Spooky280CE » 07 nov 2010, 21:08

Hallo Rob,

Ik was nog niet al te lang lid van dit forum toen jij weg ging en ben zelf niet al te vaak online.
Ik hoop dat je alles weer redelijk op orde hebt na zo`n debacle in Duitsland en de ervaringen met de andere Club.
Zeer positief je hier weer te mogen verwelkomen.

Groet,
Eric.
Spooky280CE

Vorige

Keer terug naar Van alles en nog wat....