Donkerbroek the day after,...
Man man, wat heb ik heerlijk geslapen. Heerlijke Mercedes dag gehad met de noorderlingen. Toon viel gelijk in slaap in de wagen en papa lekker naar het wilde westen rijden. Na een tijdje achter JaapW114 en Wiebren te zijn aangereden heb ik de 2.6 op de A7 de sporen gegeven, binnen 2 uur was ik bij de benzinie pomp waar het vanmorgen allemaal begon. Ik was best nieuws gierig wat de 2.6 zo al verbruikt had. Het viel me niet tegen omdat ik hem goed de sproren had geven op de terug weg, vind ik 1:10 een heel goed resultaat.
Nu ik alles weer zo terug kijk is het nog lekker nagenieten.
@JaapW114, Bedankt voor het compliment. Ja als Wiebren zijn 3 delig kostuum vies was geworden had hij in alle staten geweest en gedreigd met gerechtelijke procedures. Had je allerlei claims aan je viezebroek gehad Jaap haha,....
@Coco, Ook jij bedankt voor het comoliment, tja jongen soms is het leven moeilijk en vooral om keuzes te maken. Aan de ene kant wil je alles aan je gezin geven maar de hobby w123club.nl praat als een duiveltje op je in om toch maar naar het noorden te rijden!
Voor je gezin kiezen is de beste keus die je hebt gemaakt. Wat de W123club.nl meetings betreft er komt nog wel meer.
En zoals je zegt je kan niet overal bij zijn, dat geld ook voor mij.
@CitroBenz, ik heb zeker genoten ook van de natuur en de vogeltjes in de tuin, de waakse hond die onbevoegde zeker buiten houd. De kippen die naar meer smaken. Ik kan een ieder aan raden om een bezoek te brengen bij de Zoete inval, we leen afspraak maken natuurlijk. Om dat het best een eind rijden is maar ook de hond in de kooi gaat. Die is zelfs instaat om mij op te eten hahaa,..
Man man wat was het leuk gisteren, groet Arno