Oke, aangezien het niet met starten te maken kan hebben ben ik verder gaan zoeken. Het klinkt alsof hij geen peut krijgt, hij gooit hem wel snel rond maar het klinkt gewoon ''droog'' (moeilijk is dat, een geluid omschrijven
).
Ik heb vanmiddag weer even onder de kap gekeken terwijl hij liep, en bij alle slangetjes e.d. remmenreiniger gespoten zodat hij goed ontvet maar ik zag nergens een lekkage. Toen maar even het filter eraf, de linkse, en daar zat wel wat drab in. Niet zo heel veel, maar wel een beetje wat eigenlijk wel vreemd is want 2 maand terug zijn de filters vernieuwd en de filterhuizen gereinigd. Ik begin nu toch aan het filter in de tank te twijfelen, zag op het forum dat die behoorlijk problemen kan geven. Wat wel vreemd is dat als hij eenmaal loopt, hij ook goed loopt.
Toen ik er net nog mee reed had ik wel het idee dat hij wat was opgeknapt, terwijl het enige wat ik gedaan heb is het filterhuis schoonmaken. dat andere filter heb ik niet zo veel zin in, aangezien dan de hele tank leegmoet en ik hem net gister het getankt...
Wat denken jullie hiervan, moet de tank dan maar leeg?