Hallo allemaal.
Sinds een paar weken in het bezit van een Mangogroene W123 sedan 200.
Een benzinevariant dus en daar lees je hier niet veel over, er zijn er natuurlijk ook minder van geleverd destijds !
Misschien is het wel leuk voor andere geinteresseerden om te lezen dat ook deze motorvariant erg prettig is om te rijden.
Natuurlijk moet je geen haast hebben maar dat maakt het in deze altijd drukke tijd alleen nog maar leuker om er in te rijden.
De auto is eigenlijk gekocht als vervanger voor de Suzuki Alto van mijn vrouw ( ze wilde stuurbekrachtiging en ze kreeg een Mercedes maar jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik hem ook regelmatig pak !
Het is gewoon geweldig hoe dit model ook nu nog steeds zonder kraakjes/piepjes/rammeltjes over de weg glijdt.
Maar dat weten jullie natuurlijk al.
De auto is exact uitgevoerd zoals de wagenkaart zegt, niet 1 optie meer of minder.
Wij (ook mijn vrouw is lijp van haar Benz ! )vinden dat helemaal super en willen dat ook zeker zo houden.
Ook gas ligt er niet in en komt er ook niet in, we schatten in er ongeveer 5000 km per jaar mee te rijden.
Het zal dan enige jaren duren eer de investering terugverdiend is dus laat maar lekker gaan, de Alto reed ook niet op lucht !
Ik wilde nog even zeggen dat ik al veel op het forum heb rondgespeurd en ik zal er ook zeker veel gebruik van gaan maken.
Het probleem met de dimmer voor de dashboardverlichting heb ik onlangs al opgelost , contactspray was gelukkig voldoende.
Nu nog de CV en de radio !
Groetjes Arno en Angelique
P.S. Ik zal jullie mijn kop besparen, die van mijn vrouw is veel leuker !