Ik heb het gedaan met mijn 280E zie hier:
Heb er een 3.07 diff onderzitten van een 300TDT. Als jij nu zoals Wiebren zegt een 3.69 hebt, is een 3.07 de enige oplossing als je een merkbare rpm reductie zoekt. Een 280E heeft standaart een 3.56. Als jij zo 1tje eronder zou zetten is het verschil in rpm zo klein dat het het werk niet waard is. Tssn de 3.56 en de 3.07 zitten dacht ik geen andere maten meer? (verbeter mij indien ik fout ben aub)
Ben er erg tevreden van, doe nu zo'n 500 rpm minder op de autosnelweg. En ik heb nog vermogen zat met de M110-motor om snel op te trekken waar nodig, ben met de Tabbert aan de haak het eerste boven!
Nu heeft een 250 wel wat minder vermogen en koppel, dus daar kan ik niet over meespreken.
Wat ik wel weet is dat een cardan van een W126 niet zal passen, maar waarom heb je die nodig? Als je een ander diff steekt behoud je toch gewoon je huidige cardan. Of zoek een manuele 5-bak, dan draai je ook minder rpm.
Isolatiematten: dan moet je heel je dashbord afbreken en veel isolatie steken voor weinig resultaat hoor, een ander diff is goedkoper
Succes!