hallo,
Klein probleempje: mijn dashboard verlichting en verlichting van de middenconsole doet het sinds kort niet meer, het heeft wel gewerkt bij aanschaf een paar weken terug. Verlichting van de automaatstanden en lampjes onder in klokkenhuis doen het nog wel. lampen en binnenverlichting doen het ook. Alle zekeringen zitten er nog in. Zit er toevallig een dashbord dimmer op?
Ik heb mijn eigen radio ingebouwd en ik heb het klokken huis van de turbo diesel overgezet (zat een klokkenhuis met toerenteller in die het niet deed, dag teller en totaal teller deden het ook niet en brandstof meter vloog alle kanten uit, maar dat is een probleem voor later)
Overdag rijden is geen probleem,maar 's avonds is wel lastig. Ik heb vandaag weer alles losgehaald om te kijken of ik een draadje over het hoofd heb gezien, maar geen losse draadjes, geen doorgebrand lampjes. Het zal natuurlijk wel ermee te maken dat ik het e.e.a. los gehad heb, maar is dit toeval of is er een verband tussen dashboard en middenconsole verlichting?
ik hoop dat jullie raad weten.
groetjes,
Murat