Hallo allemaal,
Na alle ellende met het restureren van de bodemdelen en terugmonteren van de stoelen is mn W123 300D eindelijk klaar.
Ik had het een na het ander het begon met mn Mig lasapparaat die begaf het al na 3xlassen beng!, kadoek, heb toen een andere Mig lasser gekocht zwaar model (LYONS UNI-MIG 150)waar ik tussen alle regenbuien door het plaatwerk kon aflassen en geloof me het was erbarm slecht weer.
Maar goed gisteren dus de stoelen erin gezet met een zelfgemaakt frame, en vandaag ben ik gaan rijden en ja alweer in de regen.
Alles ging goed echter toen ik aan het inparkeren was sloeg mn ruitenwisser vast, die staan nu recht omhoog, zit geen beweging meer in, ja soms een klein beetje gezoem en wat trillen, dat is dan ook alles.
Kan het zijn dat er iets van het mechanisme gebroken is, of is mn motortje verbrand?.
Trouwens hoe krijgje het complete motortje met mechanisme eruit, het gaat om een W123 300D uit 1977 als iemand mij kan vertellen hoe ik dat hele wissersysteem eruit kan hengelen kan ik zien wat de oorzaak hiervan is.
Groeten
Koos.