Had hier nu eens over gebabbeld toen we elkaar zagen bij Toon
Om te beginnen zal de bedrading voor je Us-stadslicht 99% zeker klaarliggen in een ex-US wagen. Controleer volgende eens;
-Kijk eens naar je knipperlichten vooraan, hebben die aan de zijkant een reflector? Ja, dan heb je US lichten, neen dan EU
-Controleer eens of je aan de stekker van het knipperding 3, dan wel 2 draden hebt:
3 is ok voor de US-versie, nl, stand, knipper en massa. 2 Is knipper & massa EU uitvoering
-aan de lampfitting zijn er 3 metalen staafjes, nl dezelfde reden als hierboven, = US
-Als je nu de lamp uit de fitting haalt, heb je dan onderaan 2 of 1 plaatje waar de lamp zijn stroom neemt?? Kijk ten slot eens naar de lamp, in het voetje 1 of 2 contacten, en binnenin 1 of 2 draadjes (5w &21w)
Let wel alles is uitwisselbaar, je kan een Eu fitting in een US lamp draaien en omgekeerd. Ik rij met full-US knipperlichten en standlicht, Jan280E ook, maar die zitten in EU knipperlichten.
Ik het beste geval hebben ze bij jouw ergens de standlichten afgekoppeld, of Eu fittings gemonteerd.
Er bestaan xenons die in een H4 passen, daar zit de regulator een eind verder aan een draadje, ik dacht dat SEmrick die dingen ooit had gemonteerd. Ik zou er mijn geld niet aan geven. A) verboden in Belgie tenzij standaard,
de betrouwbaarheid van die dingen is meestal ondermaats. MAW tis rommel, je bent veel beter af met een goede H4 van 20€ stuk dan een setje xenon van 140€
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans