In het eerstvolgende nummer van Youngtimer Magazine wordt de W123 in het zonnetje gezet met een 8 paginaverhaal. De eerste 4 daarvan worden gevuld met een rijimpressie en wat algemene informatie over het model. Op de overige pagina's wil ik graag vier liefhebbers aan het woord laten die (uit overtuiging) in een W123 rijden. Dat gaat als volgt: mocht je mee willen doen, geef je je op via onderstaan emailadres. Je vertelt erbij welk type je rijdt en hoe lang je 'm al hebt. Midden volgende week kies ik dan vier eigenaren uit, waarbij ik de voorkeur geef aan verschillende modellen en bouwjaren en ook het liefst mensen aan het woord laat die hun auto niet kersvers hebben aangeschaft. Die inzenders krijgen dan een (niet al te lange) vragenlijst toegestuurd en tevens het verzoekje twee of drie foto's in te sturen (hoge resolutie) met één foto erbij waarop ze zelf naast de auto staan of erin zitten. Mocht je worden uitgekozen (excuses als je bij veel aanmeldingen niet aan de beurt komt). Uiteraard krijgen degenen die worden uitgekozen het betreffende blad rond de verschijningsdatum (13 januari zo uit mijn hoofd) thuisgestuurd.
Reacties graag naar Gert te Lintelo, gert@youngtimer-magazine.nl
O ja, even onder ons... Ik denk er sterk over mijn E 320 Coupé (W124) te gaan vervangen door een W123. Die rijdt misschien heel ietsje minder goed (logisch gezien de ontwikkeling), maar is vééél sfeervoller...