door Rein in Trondheim » 28 jan 2012, 21:27
de pomp zit voor op je cilinderkop- als die niet meer dicht is komt er motorolie bij je hydraulische olie, dat wordt dan meer.De regelaar zit idd op de achteras, maar dat is alleen maar een soort kraantje. Ik bedoelde met niveauregeling t hele systeem met pomp leidingen tankje etc...
Vervangen: je zou de retourleiding los kunnen maken bij het tankje ,of gewoon met dekseltje en al boven een emmertje kunnen houden,motor laten lopen tot het tankje bijna leeg is, vloeisof bijvullen (duur spul trouwens) weer laten lopen zorgen dat het tankje/de pomr niet helemaal droog loopt tot er schone vloeistof uitkomt,dan heb je t hele systeem ververst behalve wat er in de schokbreker zit. Daarvoor de auto maximaal belasten/veel gewicht op rand laadruimte tot ie weer omhoog komt, ontlasten en weer wat uit de retour komt aftappen zodat dat niet bij de schone olie komt.
Dat is hoe ik t zou doen tenminste...