Hi allemaal,
bedankt voor jullie reacties. Ik had niet door dat deze club/forum zo druk bezocht werd. leuk! @Hulzie: ik ben zelf die jonge gast van 25 die graag een oude auto rijdt
. Wel met de insteek om een auto te kopen en er de komende jaren voor te zorgen. Niet om een auto af te trappen en zo goedkoop mogelijk in te rijden (qua onderhoud).
Ondertussen ben ik een collega tegengekomen die blijkbaar een W123 gehad of gereden heeft vroeger. Heb dus ook een kenner weten te strikken om met me mee te gaan
. Merk wel dat mijn budget wat aan de krappe kant is, behalve als ik dus wat geluk heb. Hierover maak ik me nog wel zorgen. Daarnaast heb ik ook nog het alternatief om in een goedkopere 13-in-een-dozijn auto te gaan rijden dagelijks. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet helemaal uit. Als het een W123 wordt dan wel een diesel. Na wat rekenwerk lijkt dat goedkoper te zijn.
Qua vervoer naar werk heb ik niet echt problemen. Mijn baas betaalt mn reiskosten, ongeacht of ik met de auto of trein kom
. Overigens ook nog bedankt voor de auto's die worden aangeboden. Komende week ben ik weg, daarna begintmijn zoektocht. Mochten de auto's interessant voor me zijn dan laat ik het zsm weten.
Ik houd jullie op de hoogte, en nogmaals bedankt
Groet!