Hallo,
Mijn C123 heeft een lek bij het raamrubber rechts voor.
Zes jaar geleden heb ik de auto geïmporteerd uit Amerika. Op dat moment was er geen lekkage. Een paar maanden later druppelde het water op mijn linkervoet, dus de raamrubber laten vervangen bij de garage, en het was weer droog.
Het viel me toen al op dat het rubber iets minder ver over de lak zat. De wagen is door de vorige eigenaar een keer overgespoten geweest, helaas zonder dat de ramen eruit genomen waren, en dat kon je nu ineens een stuk duidelijker zien omdat het nieuwe rubber niet zover kwam als het oude originele. Achteraf denk ik dat ik toen niet een origineel MB rubber heb gekregen.
Nu, 5,5 jaar verder heb ik alweer een lekkage. Dat vindt ik toch een beetje snel, zo'n raamrubber moet toch langer meekunnen denk ik. Dus mijn garage probeerde bij de MB dealer een nieuw voorraamrummer te bestellen. Wat blijkt nu? MB heeft ze nergens meer liggen.
Weet iemand waar ik nog een origineel MB raamrubber voor de 123 Coupe kan kopen?
Of weet iemand wat het betere merk is van de niet-originele onderdelen? Zoda het hopelijk langer dan 6 jaar droog blijft.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet, Eric.