- Benz.jpg (17.76 KiB)
Ik zal ook nooit vergeten dat ik voor het eerst in mijn witte 200 Diesel een proefrit ging maken. De deuren, het stuur, de stoelen, (het is een witte met een zwart dashboard... prachtig al zeg ik 't zelf). Dat prachtige Diesel geluid. Verkocht. Nu rij ik 4 jaar in mijn witte Benz. We hebben ijskoude winters doorgemaakt. Altijd even voorgloeien en starten. Maar ook kom ik erachter dat het rijden van een oldtimer niet alleen maar zonneschijn is. Mijn schatje begint te roesten. En met de komst van kinderen begin ik soms ook de moderne snufjes te missen, airco, airbags.
Dus een vraag die dagelijks door mijn hoofd speelt: Moet ik hem nog wel houden? Ik heb eigenlijk geen geld voor de roestbestrijding en hij staat buiten. Maar dan rij je naar je werk en rijden er een vader en een zoon naast je (die je niet kent) dolenthousiast met de duimen omhoog. En als ik nadenk over het moment waarop ik afscheid zou moeten nemen... Kortom ik kom hier op het forum om eens te horen wat de ervaringen van anderen zijn. Zijn er meer Benzrijders die op deze T splitsing staan? En misschien is er wel iemand die goed voor hem wil zorgen.