[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lampen overzetten : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 18:29

Lampen overzetten

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: Lampen overzetten

Berichtdoor Govert » 14 jun 2012, 17:42

Er ligt een extra draad voor de achterzijverlichting, die kan je gebruiken. De zijverlichting kan je vervolgens aftakken van de achterverlichting.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Lampen overzetten

Berichtdoor Mark300DT » 14 jun 2012, 23:34

Zo staat het idd beschreven om de draad van de contour verlichting te gebruiken en die overzetten op de fitting van de mistlamp die er bij mij gewoon zit.

Vervolgens draadje solderen van het achterlicht naar de contour verlichting.

De schakeldraad van de contour verlichting moet op een andere pen van de schakelaar gezet worden.
Maar alles staat beschreven op het us mb forum, link staat al in dit topic.
Ik moet wel even opzoek naar een doner stekker mannetje vrouwtje, er moet een extra pen worden geplaatst om de mist lampen te schakelen, als iemand nog iiets in de rommeldoos heeft liggen dan hou ik me aanbevolen.

@Hans ja dat bedoel ik nou hoe hebben ze de auto al 3 jaar door de keuring gekregen.
En die bekeuring was voor de snelheid, als ze op 2000 toeren zitten dan willen ze wel door trekken :D
if it's not broke fix it until it is
Mark300DT
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300DT
Bouwjaar: 1971
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Techniek