Het beste en makkelijkste is het om dan nieuwe plaatdelen in te laten zetten door de vakman.
Toch hoeft dat niet en aangezien ik veel (jonge) mensen zie die de W123 als fijne low-budget auto berijden laat ik hieronder zien hoe het tegen lage kosten kan.
Het kost je wel veel tijd, dan dan weer wel..........
- Benz in het zonnetje in de tuin zetten
- benz in tuin.JPG (102.18 KiB)
- Oeps ! Altijd schrikken als je "de plekjes" schoonmaakt !
- oeps.JPG (74.61 KiB)
- Na schoonmaken, en grof plamuur opgebouwd in 3 drie lagen van het betere boetseerwerk. (de deur is nu wel een pond zwaarder)
- grof plamuur.JPG (76 KiB)
Bedankt voor het constructieve commentaar , dat helpt echt ....
zoals ik al schreef : Het beste en makkelijkste is het om dan nieuwe plaatdelen in te laten zetten door de vakman.
Toch hoeft dat niet en aangezien ik veel (jonge) mensen zie die de W123 als fijne low-budget auto berijden laat ik hieronder zien hoe het tegen lage kosten kan.
Ik ga stug verder :
Na 1 laag fijnplamuur:
- 1e laag fijnplamuur
- fijnplamuur 1e laag.jpg (70.44 KiB)
Na handmatig schuren, aanbrengen van een nieuwe laag multiprimer en de tweede laagje fijnplamuur.
- fijnplamuur tweede laag
- fijnplamuur 2e laag.jpg (70.46 KiB)
Dit zijn de bobbeltjes of blaasjes die Quinten bedoeld. Hij heeft natuurlijk gelijk, alleen duurt het wel wat langer dan een paar weken: deze zijn van een reparatie van oktober 2009 en dat ga ik nu weer een beetje bijwerken. (zie mijn topic van oktober 2009 viewtopic.php?f=10&t=9370 )
- Bobbeltjes
- bobbeltjes.jpg (72.54 KiB)
wordt vervolgd.....................
- even naar Normandië dus even pauze
- ptnormandie.JPG (81.11 KiB)
Vandaag stootstrippen er weer op gezet en de auto kan er weer voor een tijdje tegenaan !
- Klaar
- MBklaar.JPG (92.87 KiB)
Nick123
http://mercedes-w123.startpagina.nl/