Hallo allemaal,
hoewel er al erg duidelijke topics over zijn geschreven, zou ik graag de eerste keer wat hulp hebben van iemand die het al eerder heeft gedaan. Dit wordt trouwens ook vaak in de betreffende topics gezet.
Is er iemand in de omgeving van Enschede die een keer tijd heeft om mij te helpen met het stellen van mijn kleppen. Het betreft een 300D uit 1984 (OM617)...
Verder dan de vraag of ik aan eeen voelermaten set van 0,05-1,00; 20 bladen genoeg heb. Inlaat moet 0,10 zijn dus dat is redelijk aan de onderkant van het meetbereik, waardoor je eigenlijk alleen maar tussen de 0,07 en 0,12 ofzo kunt stellen mijns inziens. een afwijking van 20-30%. Moet ik een nauwkeuriger setje gaan zoeken met meer nauwkeurigheid in het lage gebied of kan het gewoon wel met de set die ik nu heb?
Nog een vraag: is het handiger/makkelijker om gelijk de olie en het filter te verversen? dit is nog niet gedaan sinds de aankoop (2 maanden en 3000km geleden) en staat hoog op mijn actielijstje.
Graag hoor ik of iemand bereid is om een keer te helpen en krijg ik antwoord op mijn vragen.
Roy