Hallo Medeleden,
Nadat mijn Benz een paar weken geleden is afgesleept omdat de achterremmen waren vastgelopen is het me vrijdag weer overkomen.
Na die 1e keer zijn er nieuwe klauwen en schijven gemonteerd.
Door mij was voordat de rem vastliep een gloednieuwe hoofdremcylinder gemonteerd. Na het vastlopen is die toen opnieuw afgesteld. De monteur dacht dat het vastlopen van de remmen hier aan te wijten was. (omdat ik de HRC onvoldoende vrije slag meegegeven zou hebben).
Ik heb toen een tijdje probleemloos gereden echter vrijdag liep de zaak weer vast. Het gebeurde ook deze keer weer op de snelweg.
Zoals jullie begrijpen begin ik er behoorlijk genoeg van te krijgen. Het vertrouwen in de auto is inmiddels gezakt tot het 0-punt en mijn vrouw wil al niet eens meer mee. Maar wat me het meest stoort is dat ik geen idee heb wat de oorzaak kan zijn.
Gelukkig merkte ik het vastlopen nu eerder op zodat ik na afkoelen wel weer richting huis kon rijden (met minimaal gebruik van de rem).
Er zal nu een nieuwe hoofremcylinder gemonteerd worden in de hoop dat er toch iets niet goed is met degene die er nu op zit.
Ik hoop eigenlijk dat er hier nog iemand is met een goede suggestie of oplossing.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Het enige positieve aan dit verhaal is dat het de 1e keer waarschijnlijk dus niet door mijn sleutelkunsten is veroorzaakt.
Groeten,
Eric van de <br><br>Bericht gewijzigd door: Semrick, op: 2007/08/04 21:35