Ik ben er net voor het weekend tot mijn schrik achtergekomen dat m'n vloer bij de bestuurder en passagier zeiknat is, en dat op een paar plekken roest is ontstaan. Daarnaast heb ik nog een paar plekjes op de wielkasten en onder het achterlicht die ik graag wil aan (laten) pakken: dat wat ik zelf kan (schuren, plamuren, e.d.), doe ik graag zelf, maar als het laswerk gaat worden ben ik denk ik genoodzaakt op zoek te gaan naar iemand die dat beter kan dan ik met m'n Ferm-Gamma-knutsel-las-apparaat.
De achterkant, met roest onder het achterlicht:
- merc0-web.JPG (192.69 KiB)
Gaspedaal - de aansluiting aan de onderkant is stuk weggeroest - dat is hoe ik er achter kwam:
- merc1-web.JPG (140.42 KiB)
Overzicht besuurderskant, links in de schaduw is het donkere deel ook roest.
- merc2-web.JPG (221.59 KiB)
Passagierskant:
- merc3-web.JPG (106.16 KiB)
Kunnen jullie me misschien op weg helpen met een stappenplannetje?
Weten jullie iemand voor eventueel carosseriewerk dat buiten mijn kunnen ligt, in de buurt van de Kop van Overijssel? Ik woon in een dorpje 10 meter van Flevoland en 12 km van Friesland vandaan.
Een indicatie van de ernst van de zaak zou me ook op weg helpen; dan kan ik een beetje kijken wat is zelf kan doen, en wat ik uit zla moeten besteden.
Zijn er 'usual suspect' plekken die ik op lekkage kan controleren om te zorgen dat het binnen minder lekt?
En last but not least; Heeft iemand een idee voor een tijdelijk fix voor het gaspedaal, zodat ik er in ieder geval weer veilig mee op pad kan?