Ik had vanmorgen een nutteloos gevoel,:unsure: en dacht laat mij eens iets nuttigs gaan doen en bij een W123 handelaar gaan kijken.
Ik had nl. afgelopen week een stuk of 7 MBW123,s buiten zien staan bij een bedrijf in Surhuisterveen.
Er stond ook een hele mooi 300TDT bij en daar had ik wel oog voor.
Maar deze was niet te koop. die houd ik lekker zelf zei de man.
Maar dat was dan niet anders dus ik bekijk ook even de andere auto's, heus netjes materiaal hoor.
Zegt de man ze komen allemaal uit Duitsland, ik geef aan dat uit die landen, Duitsland, Zwitserland, oostenrijk, dat daar toch de meeste mooisten vandaan komen.
Daarom zegt de man die staan hier en nergens anders.
Dan begint het mij al te jeuken,:sick: maar weet me te beheersen en zeg je komt ze heus wel tegen maar je moet er tegenaan lopen.
Heeft hij daar een paar Kroonkurkvelgen staan, netjes overnieuw gespoten, helemaal niks mis mee.
Ik vraag (uit nieuwschierigheid) wat deze moeten kosten, passen mooi onder mijn auto vul ik hierop aan.
De man ziet waarschijnlijk zijn kans, en denkt "een Liefhebber"€ € € € , hij zegt zonder blikken en blozen €800,00 ik heb ze voor €600,00 ingekocht en toen laten opknappen.
Ik snakte naar adem, "en na een kikker te hebben weggehoest" heb ik hem toen maar gezegd dat hij deze beter heel hoog aan de wand kon hangen , misschien dat ze over 20 jaar wel op die prijs zouden komen.
Ik heb even naar m'n stalen velgjes met doppen geken, en zei ik vindt jullie veeeeeel mooier dan die andere velgjes.
Ben toen weer in m'n oude vertrouwde Benz gestapt en rustig naar huis gereden, en dacht heb ik mijn tijd tenminste weer nuttig beteed.
Wat heb je dan weer een mooie ouwe dag!
Groetnis fan het skûtsje fan Drachten. Jan.
<br><br>Bericht gewijzigd door: janbenz1, op: 2006/07/28 15:57