Het is nu 23 nov 2024, 21:49
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door AdriaanVogelzang » 03 aug 2006, 12:02
beste allemaal,
ik wil mijn kokerbalken en mijn bodem eens flink onder handen gaan nemen maar dan zal eerst die rottige unterbodenschutz er af moeten...
nu kan ik dit doen met een staalborstel op de boormachine, maar dit levert hete in het rond vliegende stukjes rubber op. (dat kan echt heet worden!!!) bovendien is het geen sinecure om het er op die manier vanaf te krijgen, gezien de taaiheid van het spul.
Een dremel schiet ook niet op gezien het grote oppervlak.
heeft één van jullie wellicht een methode of middel om het er relatief makkelijk af te krijgen? werkt afbijtmiddel wellicht? of een verfbrander? ik vraag het even voordat ik van alles aan ga schaffen dat niet blijkt te werken...
Vriendelijke Groeten,
Adriaan
-
AdriaanVogelzang
-
door Weizengelb » 03 aug 2006, 13:28
Hoı Adrıaan,
Ik denk toch dat een staalborstel op een boormaschıne of beter noch een slıjptol (krachtıger en beter ın de hand te houden) de beste methode ıs. Het blıjft vıes werk.
op plaatsen waar nıets aan de hand ıs zou ık het spul mooı laten zıtten!
Groetjes,
Mathıeu
Das Beste oder Nichts!
-
Weizengelb
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 220D
- Bouwjaar: 1972
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Vince280CE » 03 aug 2006, 22:28
Adriaan, ik heb geen specifieke ervaring met het verwijderen van unterbodenschutz van een W123, maar weet wel dat de producten van Innotec kwalitatief goed zijn. Zij hebben diverse cleaners in hun productenlijn zitten zoals de Power clean en Ultra Clean
Een telefoontje plegen kan immers nooit kwaad:
Innotec Automotive Nederland
Leidsestraatweg 215
3443 BT Woerden
Tel.: 0348 42 02 23
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
-
Vince280CE
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur