Hi,
ik ben een nieuw lid en zou graag een W123 willen hebben. Ze zien er leuk uit, vind oldtimers altijd mooier dan de nieuwerwetse dingen en de laadvloer zou ideaal zijn. Ik sport vrij veel (triathlon) en dan sleep je veel zooi met je mee door het land.
Sinds de Kerst heb ik mt mn vriendin een Chateau Touring 440 Deluxe caravan in mn bezit.. Oud lijk, maar verder prima. En we kamperen graag dus heel leuk. Alleen kan mn huidige karretje bij wind tegen al niet meer vooruit, dus met caravan rijden is geen optie.
Daarom zijn we nu op zoek naarrrr
een oldtimer, met laadvloertje (station), een stevige motor die een caravan kan meenemen over de bergen, een eigen smoel heeft, niet verrot is (lakwerk maal ik niet om, het gaat om het motorje) EN niet duur is want we zijn niet rijk (2000 euro max max max) . Oh, en een trekhaak dus!
Oftewel, ik zoek de heilige graal.
Heb al eens gebeld met iemand die een W123 station in prachtig blauw had staan maar die was al weg einde van de dag.
Iemand die nog tips of adviezen heeft, zeer graag. Heb ook een draadje onder 'Algemeen' geopend voor de motor/trekkracht mocht je daar ervaring mee hebben.
Over mezelf: 29 jaar, Den Haag, werk in de marketing/IT, kamperen is leuk, backpacken is fantastisch, twee katten als huisdier, samenwonend met Denise, nu een Golfje MKII en sport graag.
Groetjes,
Maarten