Simon,
Ik geef je 100% gelijk wat betreft de aantallen die 100% oldtimer rijden wat betreft de ontduiking van de taksen, maar ik denk persoonlijk dat er meer zijn dan jij denkt/vermoed.Als ik in NL rijdt zoals vorige woensdag, kom ik op een afstand van, ik denk max. 15 km, en 2-tal W123 tegen en ik zal het smaar niet noemen van bv de W124 of andere wagen van +/- 25j oud.
Het rijden van een oldtimer voor taks-ontduiking is groter in NL dan hier in B. Vind je het gek???? Als je die bedragen ziet voor een modale voiture??? Ik zeg ook niet dat jullie fout doen op dat gebied, ow neen, maar het feit is dat de hobbyist er slachtoffer van wordt. Ik heb verleden jaar maar 600 km gedaan met de Benz, en dat heeft me ongeveer 300€ gekost all inn.
Nu dit ter zijde, het wordt tijd dat NL eens beseft waar ze mee bezig zijn, ik bedoel hiermee die bende daar rond dat torentje in DEN HAAG, die zijn zo maf als het achtereind van een koe, die lullen maar iets in de wereld, vooral DE topic van dit moment om op te vallen;
HET MILIEU, en wat is de makkelijkste koe om aan te vallen, de heilige koe, den oto. Want denk je nu echt dat ze de grote vervuilers als bv, de industrie, de veeteelt, tja die scheten van koeien benne ook niet zo goed, denk je waarlijk dat die schijters dat aanpakken???? Ow neen, dat kan banen kosten, subsidie, what ever.
HET PROBLEEM is gewoon, iedere politieker is precies als de vorige, schijters, want anders kunnen ze in de volgende termijn hun zakken niet meer vullen.
PFFF lucht op zo eens goed van zenne tak geven over zulke wanpraktijken. Want denken jullie echt dat er veel onderzoek is gegaan in die oldtimertaks????? "Hey Jopie, ik heb een paar miljoen ontdekt, de oldtimers, dat szuget rijdt er toch maar mee voor de lol, taksen!! Gelijk Kees, tijd gespaard en kunnen we naar onze vriendin, dan kunne we thuis zeggen dat we het druk hebbe met de MRB"
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans