Hier in België gaat het toch (weeral) iets minder snel. Uit de vrij schaarse opmerkingen die ik krijg, merk ik dat er 2 soorten mensen iets te vragen/vertellen hebben over de 123.
In de eerste groep zitten wat jullie Toon noemt 'exemplaren van de gekleurde medemens', die willen de MB zo goedkoop en snel mogelijk op een boot richting warme landen krijgen.
De 2e groep zijn meestal ex-eigenaars, vol lof over hun vorige auto, maar ze herinneren zich hoegenaamd niet waarom ze haar eigenlijk weggedaan hebben...
Nu merk ik dat er de laatste maanden wel vaker op gereageerd wordt, je ziet ze ook veel minder rijden dan pakweg een paar jaar terug.
Ik denk ook dat je ze hier nog een stuk goedkoper op de kop kan tikken dan in NL.
Maar dat het een prachtwagen is dat hoef ik jullie niet te vertellen: zopas nog met de achterbank vol kids, de koffer vol... en 3 fietsen op de trekhaak over de 'Pont de Normandie' gescheurd. Alhoewel scheuren, 70 in 4e....
Wat de C6 betreft: die is niet lelijk maar toch nog een eind verwijderd van de snoek (dat is design!).
Greetzz from Belgium.