In het voorstel topic heb ik mezelf even kort her voorgesteld, met wat foto's van de Benz erbij.
Nu de wagen technisch zo ver in orde is dat ik me daar voorlopig geen zorgen meer om hoef te maken, wil ik graag wat aan de buitenkant gaan doen.
Op zich is de auto in goede staat, plaatwerk is zeker niet zo strak meer als een nieuwe maargoed dat mag na 35 jaar.
Grootste ergernis is het roestende plaatwerk in de linkerhoek bij het achterraam, en de daarbij horende lekkage in de kofferbak. (het water blijft in de kofferbak staan want de afvoergaten zijn dichtgemaakt ...)
Ik heb twee foto's van de plek gemaakt, en ik ben benieuwd wie ook iets vergelijkbaars heeft gehad en door wie dit is opgelost en tegen welke prijs ongeveer.
Ik heb al wat navraag gedaan bij klasse klassiek en alleen al het in en uitbouwen van het raam + nieuw rubber kwam op 230 euro, en dan is er aan de plek zelf nog niks gedaan. Ik twijfel een beetje of ik zo'n reparatie het geld waard vind, gezien de prijs waar ik de auto voor gekocht heb (3000) en het feit dat er nog wel meer plekjes aan de auto zitten waar wat mee zou moeten gebeuren.
Graag hoor ik jullie mening! Hieronder de foto's
- WP_000329.jpg (157.43 KiB)
- WP_000328.jpg (242.6 KiB)
Groeten, Xander