Goedemiddag,
Natuurlijk wil ik me wel even voorstellen (tip van de organisatie):
Sinds gisteren heb ik me hier eens even aangemeld op de W123 site. Aanleiding is de onrust in Nederland voor de oldtimerbezitter..., en de uitnodiging die ik kreeg van een clublid, waarmee ik in contact kwam via een verkoopadvertentie van een 3e bankje.
'k Heb een aantal jaren geleden een W123 gekocht als 2e auto, omdat we zo nu en dan een tweede nodig hadden, en had zoiets van dat mag best een grote bak zijn naast ons peugeotje 106.
Mijn broertje had het goede voorbeeld gegeven met wat W123 modellen, mij trok vooral de ruimte die ik voor hier en daar een klusje doen nodig had zonder daarvoor dik te moeten betalen. En het oog wil ook wat, het is gewoon een mooie auto, laten we wel wezen...
Inmiddels is hij onze gezinsauto. Omdat we bij lange na niet alle dagen met z'n allen optrekken, valt hij nog steeds onder "recreatief gebruik". Ja, met een kinderkoppeltje van 4 stuks, is een 7 zitter noodzakelijk...
Omdat ik hem op gas heb gekocht is er nu de taak hem weg te doen of om te zetten naar benzine.
Omdat ik in de loop der jaren een band heb gekregen met het trouwe beesie vind ik het eigenlijk sund om hem weg te doen. Maarja, er spelen meerdere belangen mee in de overwegingen...
'k zal de forums eens even bekijken hoe de regeling hier gevallen is, nu hij definitief is opgelegd vanuit Den Haag.
Misschien zijn er wat redpogingen te doen en anders zijn hier vast liefhebbers die de auto over willen nemen...
In ieder geval, leuk om hier eens even een kijkje te nemen. Eerste indruk: een goed georganiseerde site!
Vriendelijke groet,
Bram