ondanks de prachtige titel, toch ff conform gebracht;
Begonnen met 300TDT, nu 4 W123s erbij
3 jaar terug 1983 hellelfenbeinweise 300TDT gekocht, reed zo goed dat audi A6 de deur uit ging, daar werd toch niet meer mee gereden. Hou die voor de zomermaanden op de weg, vakantie tour de france etc. Een jaar later een 230 LPG sedan 1e serie uit 1979 erbij voor door de pekel, maar dat was toch eigenlijk een te mooie auto daarvoor. Denk dat ik die 4 jaar geschorst wegzet en dan tip top maak. Nog een 300TDT afgelopen najaar erbij voor weinig, carrosserie en interieur is het een puinbak, maar hij rijdt geweldig, dus misschien donor auto. Staat nu geschorst in de tuin. Voor deze winter een hellelfenbeinweise 200 gekocht, maar die is ook tiptop, gereden vanaf de dealer door iemand uit 1919 en ook dealer onderhouden. Nu weet ik ook hoe een W123 hoort te rijden. Maar goed nog maar een pekelbak okergele 200 LPG met 5 bak en schuifdak erbij gekocht. Mijn Laro 109 2.25 diesel staat geschorst in de opslag tot zijn 40e verjaardag volgend jaar. Wel een hoop administratie door die nieuwe belasting regels....