Danku allen voor leuke berichten!
Vandaag ging ik hem ophalen, en hij rijdt lekker!! Al die 'mankementjes' moeten maar even wachten. Eerst genieten van de auto.
Ik geloof dat het in heel NL het geval was, maar hier heeft het zonnetje de hele dag goed geschenen. Een ideale situatie dus om de auto even door de wasstraat te rijden (en ook gelijk even kijken of ie lekt... wat ie alleen op 1 klein plekje doet bovenin het bestuurdersraam) en hem gigantisch te laten glimmen! Uitzuigen hoefde niet, want de vorige eigenaar was ook een liefhebber
Fotootje zal ik morgen even maken en hier plaatsen, alhoewel jullie hem natuurlijk wel al hebben gezien via de link..
Verder ook even kijken naar de instapschade aan de bestuurdersstoel, toch wel jammer.. Denk dat ik er maar een lapje stof, in uiteraard dezelfde kleur, overheen leg en die met naald en draad even vastzetten. Kan ie in ieder geval niet verder uitscheuren. Denk dat de rode velours niet heel makkelijk is om aan te komen aangezien ie niet echt vaak voorkomt?
Daarnaast controleren of alleen de radiofunctie kapot is, of ook de cassette-functie. Want als ik de knop omdraai om de radio aan te zetten hoor je wel de hele tijd zo'n typisch geluidje, een soort klein plofje. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel met die omschrijving.. haha
Goed, morgen meer!