hoi met gerw123
ik heb in het verleden al een paar keer hier mijn verhaal verteld over rijden op zogenaamde biodiesel
in het verleden heb ik in een W123 240D verlengde op slaolie zonnenbloemolie en op vloeibare ftietuur vet gereden
zonder aanpassing was in de zoer goed te doen zolang de temperatuur niet lager is dan 5 graden
ik ben 1x gecontroleert of ik op rode diesel dee rijden ze kregen geen brandstof eruit en vroegen mij toen of ik op slaolie dee rijden ik heb toe ja gezecht
en ze vertelde mij toen dat dat strafbaar was ik vroeg toen welke wet ik dan wel hab overtrede de bijde heren van de douwane keken elkaar aan en een van hun ging toen naar de wagen om een ander boekje te pakken maar daarin stond ook nix hierover ik zij toen als jullie het niet weten hou moet ik dan het fijne er van weten.
ze zijde toen dat ik toch een schikkings woorstel zauw krijgen en of ik die dan zauw betalen ik zij toen ik denk er nog niet aan hij zij toen ook niet als het maar een paar tientjes is ik zij toen al is het maar 1 euto het gaat mij gewoon on het prinsziepe.
ik had n.l een paar dagen van te voren gebeld met de belastingdiens hier over of het strafbaar was ik werd toen tig keren door verbonden en ik kreeg toen eindelijk te horen dat er geen wet bestond die dat verbood
maanden later kreeg toch een schikkings voorstel van 240 euro ik zij toen tegen mijn vrouw dat betaal ik niet maar ja jullie weten hoe vrouwen af en toe kunnen zij ( bang dus voor verdere gevolgen)
ik heb toen een af betaling gertoffen voor 25 euri per maand en ik betaalde eklke maan extra 1 a2 dagen te laat
op een gegeven momend kwam er een brief et de bodschap dat ik de betalingen terug kreeg ze gingen n.l het voorlegen aan de rechter.
ik dacht toen ben ik waar ik moet zijn.
maandel tater weer een brief met daarin dat ik van rechtsvervolging ben ontslagen omdat er geen strafbaar feit was gevonden.
dit wilde ik even kwijt
wat betreft het rijden op biodiesel ik hen tot de dag dat ik mijn verlengde W123 heb verkocht zonder problemen op biodiesel gereden
sterren groet gerw123