wat ik zo leuk vind aan onze mb 300TD is dat ik ondanks de dikke 1500kg geen wegenbelasting hoef te betalen; dat ik szomers op PPO kan rijden; dat we met z'n allen (5) instappen en dan gezellig 30 sec. wachten tot het oranje voorgloeilichtje uitgaat en dan met koude dagen keihard een 2e keer voorgloeien!; dat deze uitvoering bijna alle opties heeft die ik mij aan een auto wens; dat je zelf je sleutelkunsten kunt botvieren op deze auto (hoewel, zo handig ben ik nou ook weer niet); de takkeherrie, vooral als ie koud is; dat alle haast van je afvalt, hoewel... soms moet je toch nog scheuren; de bekijks is ook leuk: heel veel mensen willen dit, maar mogen niet van hun vrouw
leuk is ook dat er eventueel zo een tweede bankje in kan, voor als we nog meer kinderen krijgen.
lelijk vind ik wel die VSbumpers en dat de aircopomp vastliep nadat ik voor 200euries bij had laten vullen
hij is net weer door de apk: nieuwe bandjes, nieuwe schokbreker (achter), nieuwe wielophangrubbers, hoppa 500 euries lichter. En dan doe ik dat nog niet eens bij de vakgarage