door MajikSimon » 28 sep 2006, 15:19
Nou beste Goofy... ik ben nooit negatief geweest, en het was ook niet cynisch bedoelt van me.
ik vind alleen wel, je boft met zo'n mooie wagen, nu kun je wel zeggen die wagens zijn zo ongelooflijk sterk, dat trekken ze wel, maar inderdaad sneuvelt je dieselpomp een stuk eerder, bij rijden op plantaardige olie zonder enige aanpassing.
Wat is dan de winst in geld als je dat tegen elkaar uit zet? ook al is het dan is het ergens een dubbeltje goedkoper ja..
Met PPO is op zich helemaal niets mis, alleen denk ik dat je een voorverwarm systeem of warmtewisselaar moet hebben, omdat het anders zo onzettend dik is.
Ik denk ook niet dat je direct problemen krijgt, eerder na 20.000 a 50.000 km, eerder als het lang koud is...wellicht duurt het langer, als je wat meer diesel bijtankt
De meeste mensen hebben de auto dan alweer weggedaan, en in die context vind ik het niet zo'n tof iets.
Maar ik las eerder dat je LPG in een 230C had gezet, nou als iemand dan een goede warmtewisselaar kan maken ben jij het wel lijkt me..<br><br>Bericht gewijzigd door: majiksimon, op: 2006/09/28 15:20