door RD500sec » 04 okt 2014, 14:16
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, Gebeld met de belastingdienst, omdat de aanslag voor de 120 euro regeling uitbleef, dit is in April geweest. 120 euro betaald, kenmerk vermeld, deze was mij telefonisch doorgegeven door een medewerker van de belastingdienst dubbel gecheckt, letter voor letter en cijfer voor cijfer, geregeld, dacht ik.
Máánden later, ik meen augustus, toch een aankondiging dat er wegenbelasting betaald moest worden voor de perioden januari tot dat moment, omdat ik de 120 euro niet voldaan zou hebben.....
Weer bellen, blijkt er een verkeerd kenmerk doorgegeven te zijn (fout in de calculatie), herstellen was niet mogelijk, de 120 euro hadden ze zonder enige correspondentie maar verrekend met de inkomstenbelasting.
De belastingdienst maakt de fout, herstellen konden (wilden) ze het niet.
Ik kon met de gratie van de inspecteur opnieuw 120 euro betalen WEL DEZELFDE DAG, anders ging het feest niet door, met een nieuw kenmerk, deze 3 maal gecheckt, hierna was het geregeld, althans zo lijkt het tot op heden.
Het word tijd dat deze criminele organisatie vervolgd wordt, al zal dat naar alle waarschijnlijkheid een utopie blijven.
Groet Richard
Met vriendelijke groet, Richard