beste Harrie(y) en vrouw,
Hartelijk dank voor de gastvrijheid en de gezellige dag, eindelijk eens een keer de leden die ik alleen maar virtueel heb mogen ontmoeten.
Het was een genoegen om ze nu ook als levende wezens te leren kennen en niet via een beeldscherm moeten communiceren.
En sommige dragen ook nog eens klompen,
Wiebren je bent een kanjer.
Langs deze weg wil ook Wiebren bedanken voor het het mij leren kleppen te stellen.
Jongens het was me een waar genoegen, ik ben vandaag heel wat wijzer geworden, zoals een vacuumklepje defect nieuwprijs ong.€ 200,- een defecte kruiskoppeling € 75,- een andere dynamo gekocht met stelplaat voor € 50,- bij thuiskomst de auto even op de krik geplaatst en even een inspectierondje langs de aandijfashoezen gemaakt-resultaat drie hoezen niet meer 100 % dicht en de vierde is ook aan vervanging toe ik schat dat de hoezen om en nabij de € 17,50 per hoes kosten.
Zo'n TD kost je een paar centen maar dan heb je ook wat en wat belangrijker is je weet weer dat je een klassieker rijdt.
Er zijn dagen dat ik minder zakgeld uitgeef !!
Moe en voldaan zak ik in de stoel, morgen even flink uitblazen, de komende week ben ik weer van de straat vrees ik.
Ad (
Benedendijker):S