[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
clubstikkers : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:52

clubstikkers

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

clubstikkers

Berichtdoor noom » 24 okt 2006, 16:13

Hoi BENZ-vrienden,
Ik heb ook maar de clubstikkers besteld want als lid mag je gerust herkenbaar zijn vind ik,en de stikker op de site ziet er goed uit.
Echter zojuist de bestelde stikkers ontvangen en een grote teleurstelling.
Ten eerste kom ik tot de conclusie dat de stikker op de buitenzijde van de raam geplakt dient te worden, met alle gevolgen van dien bij regen poetsen en ijs krabben en ten tweede is ook nog het kenteken met een viltstift er op geschreven.
Sorry, als dergelijke uitvoering het merk, het type, en de kwaliteit van onze club moet aangeven dan hoeft het voor mij niet.
Je zal dan ook ECHT geen clubstikker op mijn Benz zien zitten.

groetjes Noom
noom

Antwoord:clubstikkers

Berichtdoor Mr.W123 » 24 okt 2006, 18:00

Nou, nou, dat is nogal...:ohmy:

Ik heb ze ook binnen, en had ook liever "binnen-stickers" gezien. Een beetje gelijk heb je wel, maar deze jongen gaat ze toch opplakken.

Ik hoop wel dat de volgende stickerronde inderdaad van iets betere kwaliteit is.

René
Rene
Mr.W123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Topasbrauner » 24 okt 2006, 18:17

Hallo Noom, Je snijdt een punt aan waar ik wel wat in zie. Graag zou ik de mening van anderen hierover lezen. Persoonlijk vind ik de sticker ueberhaupt niet mooi. Chromen spatbord randen (ja sorry Marcel ;) ) en kenteken invullen vind ik onzinnig, kijk dan op het nummerbord :unsure:
Naar mijn mening had John de Winger of zijn dochter ooit een mooi ontwerp gemaakt.

Tot slot wil ik helemaal niets afdoen aan de moeite die Harry genomen heeft en steeds maar neemt, om clubleden van dienst te zijn en iets moois neer te zetten hier. Hij heeft ongetwijfeld veel aandacht aan de stickers besteed en voor die belangenloze clubinzet absoluut mijn dank. Maar een discussie over die stickers heeft mijn interesse wel.

Gr. Job
Topasbrauner

Berichtdoor 250petrolgrun » 24 okt 2006, 18:26

Tja de STIKKER

Op de TD van mei 2006 heb ik 'm mogen ontvangen van Ketelbinkie51, naar mijn weten is hij ook de ontwerper van de stikker.
Alleen bij mij is het geen stikker maar een magneet plaatje.

Het initiatief vind ik geweldig en hij werd mij met zoveel entousiasme aangeboden dat ik het te bod vond om gelijk het ontwerp de grond in te boren, smaken verschillen nu een maal.

En ik vind 'm ook niet mooi.

Op het moment pronkt hij bij mij aan de binnenzijde tegen het kofferdeksel en zie je de stikker als ik de boodschappen in laat.

Ik stel voor laten we stemmen wie mooi wie niet de meeste stemmen telllen.

Groet, Arno uit de Hofstad;)
250petrolgrun

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 24 okt 2006, 19:27

Hallo stelletje zeikers ;)

Ik wilde op de TD ook een sticker kopen, maar toen ik die in handen kreeg werd ik niet blij! Ik vond hem dus ook niet mooi en zeker niet praktisch en heb haar toen niet gekocht! Het moet één zijn die achter het raam geplakt dient te worden en bescheiden wbt ontwerp!

Nogmaals dit is puur persoonlijk!!

Ook ik ben het met Job eens dat het hier om leuke initiatieven gaat! Toch ben ik ook van mening dat je weer kunt leren van deze ervaring en het een volgende keer weer anders gaat doen!

B)
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor benedendijker » 24 okt 2006, 20:40

Hallo Benz(vrienden)
Ik net pas geplast B) ;) :) dus aangezien ik lid ben van de bond van Zittende Plassers kon ik ook niet zien welke kleur de nieuwe clubsticker moet worden.
Wellicht kan ik een goed voorstel lanceren.
We maken of ontwerpen een nieuwe sticker, plaatsen die op het forum en laten iedereen stemmen wat de mooiste is.
De winnaar mag 500 stickers laten maken en die te koop aanbieden aan de clubleden en op E bay. Voor iedere verkochte sticker mag hij bij de stemmers en ontwerpers € 0,25 in rekening brengen:whistle: ik xal de eerste zijn die € 0,25 naar de winnaar zal overmaken of contant betalen.
Ad Benedendijker:whistle:
benedendijker

Berichtdoor benedendijker » 24 okt 2006, 20:50

Beste mensen,
ik was nog wat vergeten voor wat betreft de ontwerpwinnaar van de clubsticker.
De winnaar mag ook natuurlijk alle resterende stickers van Harrie Puiten kopen dit om oneerlijke concurentie uit te sluiten.
Wie het hier niet mee eens is hoeft niet te stemmen.
Nou als dit geen democratie is dan weet ik niet meer.

Ad (Benedendijker)
benedendijker

Berichtdoor Lode » 24 okt 2006, 21:47

Ik vind de bestaande stikker ook niet erg mooi. Maar er is wel over van egdachten gewisseld op het forum destijds en deze is eruit gerold. En Harrie heeft vast kosten gemaakt in de veronderstelling dat we het ook leuk vinden. Ik ben zelf wat laks maar ga ze nog wel bij Harrie bestellen.
gr. Lode
Lode

Berichtdoor benedendijker » 24 okt 2006, 22:04

Ik heb ze ook al gekocht bij m'n eerste bezoek aan klasse klassiek.
AD benedendijker:dry:
benedendijker

Berichtdoor HariBo » 24 okt 2006, 22:23

Is er al een nieuw topic voor het 'nieuwe' ontwerp?
Want ik wel wat proberen altijd leuk toch :woohoo:
HariBo

Berichtdoor JohndeWinger » 25 okt 2006, 00:19

He Jongens laat Harrie niet met die paar honderd stickers zitten !!!!!!!!!!
En als je hem niet aan de buitenkant wil hebben !!plak hem dan met een klein beetje lijm aan de binnenkant .
Zo hebben we allemaal de zelfde sticker op de 123 en zijn we voor de club beter herkenbaar.

Dus ff bestellen bij Harrie en aan de binnenkant plakken.

Gr John.

Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ketelbinkie51 » 25 okt 2006, 09:19

ketelbinkie51

Berichtdoor 250petrolgrun » 25 okt 2006, 09:24

250petrolgrun

Berichtdoor Jamal » 25 okt 2006, 09:39

De sticker heb ik destijds in overleg met Harry ontworpen. Er zit een idee achter en zoals Lode al schreef; er is hier over van gedachte gewisseld...
Ik vind het ook jammer dat ie niet aan de binnenkant geplakt kan worden maar het is nu eenmaal zo en het laatste wat we moeten doen is iemand die daar tijd en geld in heeft gestopt nu met die stickers laten zitten. Je moet je vooral niet verplicht voelen om de sticker te kopen als je 'm niet mooi vindt, maar om nu al andere ontwerpen te gaan maken vind ik een beetje ondankbaar overkomen tegen iemand die het beste heeft met deze club en hier al zoveel tijd en energie in heeft gestoken. Maar goed dat is mijn mening!!
Jamal

Berichtdoor superW123 » 25 okt 2006, 22:49

laat ze lekker een sticker ontwerpen, maken en d,r eigen raam volplakken, misschien dat ze dan nog op een boom klappen.
als ze niets beters te doen hebben ,dan over een sticker te zeuren waar iemand zijn best voor heeft gedaan, ontwerp dan wat en stuur het naar harry en laat hem beslissen maar ga niet lopen zeuren , er zijn zoveel dingen voor verbetering vatbaar, maar als het er op aan komt.....
superW123

Berichtdoor janbenz1 » 26 okt 2006, 11:27

Hallo,

Ik heb zo de verhalen eens gelezen.
Natuurlijk valt er over smaak te twisten, en over de duurzaamheid en functionaliteit van de stikkers.
Maar de inzet van Jamal en harrie waren wel op verzoek van leden, en met de beste bedoelingen.

Mijn voorstel is om kontakt met Harie op te nemen.
Een aantal leden die ontwerpen maken, deze op de site zetten en dmv stemmen voor een bepaalde datum, de mooiste laten kiezen door de leden.
Gelijk binnenstikkers laten maken.

De kosten die Harrie heeft gemaakt voor de oude stikkers, en de kosten die moeten worden gemaakt voor de nieuwe stikkers, dragen we met z'n allen.
We mogen Harrie absoluut niet met de gemaakte kosten laten zitten.
Het rekeningnummer van Harrie is bekend.
Als Harrie de gemaakte kosten wil vermelden,en delen door het aantal leden is het niet zo moeilijk om te berekenen hoeveel een ieder moet betalen.
Harrie mag ook best een bedrag hieraan overhouden voor de toekomstige kosten van het beheer e.d.
Hij organiseert geregeld technische dagen, steekt veel tijd in onze hobby, en moet er zelf ook een beetje van kunnen leven natuurlijk.
De zaak moet ook doordraaien.

Een jaarlijkse bijdrage heb ik geen problemen mee, maar dat is mijn visie.

Komentaar leveren is inderdaad niet zo moeilijk, maar proberen een oplossing te bedenken waar we iedereeen mee tevreden kunnen houden is niet altijd eenvoudig.
Hopelijk heb ik hier toch een bijdrage in kunnen leveren met dit voorstel.

Groetnis fan Jan, Út Drachten.B)
janbenz1

Berichtdoor Harrie » 26 okt 2006, 13:56

Beste leden.

Nu zit ik met verbazing dit topic door te bladeren.
Hoezo de stikker niet goed??
Dit is een ontwerp van Jamal, die op een paar punten is aangepast.
Qua kleurzetting en ontwerp, vond ik deze het mooiste van alle ontwerpen die bij mij en via de site binnenkwamen.
Om nu deze stikker niemand op te dringen, is het voor een ieder vrij om deze aan te schaffen.
Dit is het ontwerp, twee formaten, dus eentje voor op de voorruit en eentje voor op de achterruit.
Aan de binnenzijde van de ramen plakken was geen optie, daar er dan geen kenteken op geschreven kan worden.
Dat het kenteken erop komt, lijkt mij een logischezaak, daar eigenlijk de wagen aangemeld is bij een club, en niet direkt de persoon.
Het is een Mercedes W123 club, en geen pietje of klaasje club.
Dat nu blijkt dat het geschreven kenteken niet houd, en op (korte)termijn niet meer leesbaar is, vind ik jammer, en was ook absoluut niet de bedoeling.
Er was mij verzekerd dat het met een permanentmarker stift, het er op bleef staan.
Goed, gedane zaken nemen geen keer.
Snap nu niet goed wat het probleem is, vind je hem niet mooi, dan koop je hem niet, vind je hem wel mooi, dan schaf je er een setje aan voor 2,50 euro.
Simpel toch....wij hebben niet echt een logo van de club, zoals de w114-w115/8 club die heeft.
Daarentegen zijn wij wel de snelst groeiende W123 club binnen nederland.
Als je nu wilt laten zien dat je lid bent van deze goede club, dan koop je een stel stikkers, en plak je deze op de wagen.
Maar even goede vrienden als je geen stikkers op de wagen wilt hebben.
Dus deze hele discussie vind ik eerlijk gezegd een beetje overbodig.
Toch valt mij de verkoop van de stikkers een beetje tegen, als je ruim 500 leden hebt, en er zijn nog maar 30 stikkers verkocht.
Heb er 500 van elk formaat laten drukken, voor een kostenplaatje van ruim 700 euro, dus je begrijpt dat ik niet gauw weer zo'n actie begin.
Hoop in elk geval dat ik voor 2010 de stikkers kwijt ben.
Dus heren, er komt dus geen ander ontwerp, en dus ook geen andere stikkers voordat ik van deze voorraad verlost ben.
Hoop daarmee duidelijk een antwoord op dit forum onderddeel gegeven te hebben.

Met vriendelijke groeten, Harrie Puite.<br><br>Bericht gewijzigd door: harrie, op: 2006/10/26 14:10
Harrie

Berichtdoor superW123 » 26 okt 2006, 22:08

kijk, ik bedoel maar......
en harry, ik heb gewoon een permanent marker gekocht, en als het kenteken er afgewassen is, zet ik het er gewoon opnieuw op.
dat moet de gemiddelde nederlander toch ook lukken ??
superW123

Berichtdoor JohndeWinger » 26 okt 2006, 23:26

Dus zoals ik al eerder heb geschreven !!!maak 2,50 euro over aan Harrie en maak die man los ;) :)

Gr John.

Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 27 okt 2006, 00:06

Beste Harry,

Misschien even een tip:
bij W114 W115 club krijgt ieder nieuw lid standaard een clubsticker bij de inschrijf bevestiging toegezonden. Als je bijvoorbeeld 12,50 vrijwillige bijdrage vraagt (ik ga er van uit dat iedereen die betaald) kun je als welkom deze stickers opsturen. Aan die gene dan de keus om het wel of niet op te plakken.

gr
B)
JerommekeOhjajoh

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto