Hallo Hobbyisten,
Het valt me op dat er in verschillende topic's wordt gesproken over het feit dat men wel foto's wilde maken van een klusje, maar hier niet aan toe kwamen! Een reden was dat er dan eerst handen gewassen moet worden alvorens je een camera beet kan pakken. Ook wordt de camera nog al eens vergeten.
Een tip van Flip:
Ten eerste als ik mijn sleutels bijelkaar heb gezocht, pak ik nu ook al uit gewoonte mijn camera. Heb ik ook aan moeten leren hoor dmv paar keer camera te zijn vergeten en vervolgens in huis gaan zoeken, tewijl ik er dan uit zie als een zwartepiet! Vrouw weer boos, ik weer over de zeik (ja ik hou mijn bijnaam in ere "J. de Zeikerd"
, maar goed al doende leert men!
Ten tweede zat ik ook met dat handenwassen omdat ik het zonde vond om de digitale camera vies te maken. Dit heb ik opgelost door een doosje met middelgroote boterhamzakjes in de buurt te hebben.
Elke keer als ik dan een foto maak, eerst even een boterhamzakje over de vuile handen en de foto kan gemaakt worden! Het kost geen drol en het kan toch heel leuk worden als er meer projecten mbv van foto's worden ondersteund op deze site.
Vaak worden er zulke leuke dingen besproken en dan ben ik zelf zo benieuwd hoe dat onderdeel er uit ziet en waar het op het motorblok of versnelling bak zit!