- op een strand in Denemarken
- 20170628_142348.jpg (1.5 MiB)
Ik ben Chris, 49 en sinds drie jaar in het bezit van een '79 MB 207D OM616, 65 pk. Hij werd in 79 bij Mercedes Clohse in ST.Vith geleverd als chassis-cabine. In opdracht van Clohse werd er een one off opbouw geplaatst door D. Coussement in Deinze. (Met specifieke wensen van de klant/ eerste eigenaar.) Ik ben de derde eigenaar, en in het bezit van de volledige documentatie van het voertuig. Momenteel heeft hij 199.000 km op de teller. We hebben er ondertussen Noorwegen, Denemarken,Nederland en delen van Frankrijk mee doorkruisd. Met heel veel plezier en zonder noemenswaardige gebreken onderweg. Momenteel ben ik hem aan het klaarmaken om deze zomer Zweden te veroveren. Nieuwe waterpomp, voorste krukaskeerring en het standaard onderhoud.
Dit is over 15 jaar genomen mijn 2de 207D, ik heb de eerste altijd gemist toen ik hem 10 jaar geleden verkocht. Sinds drie jaar dus terug een "happy camper"
65pk, op een vijfbak, 208 achteras, 15" wielen.......hij is niet snel, maar zeer betrouwbaar, vrij zuinig en ik geraak overal