UPDATE 25-11-06 04:00
Het is gebeurd
Het Grote Inscannen is achter de rug. Moest het in 1x doen wilde ik er 1 document van kunnen maken. (Het mergen van meerdere pdf's heb ik nog niet onder de knie). Het bestand is uiteindelijk 84MB geworden, mede omdat ik voor de leesbaarheid voor 300dpi heb gekozen ipv. de eerder overwogen 200dpi.
Ik heb het boek dus pagina voor pagina ingescanned (180 pagina's, zo'n 3,5 uur werk), en nog belangrijker: Het hele document is op trefwoord te doorzoeken ! (ook daarom is het bestand zo groot) Erg handig omdat het boek zelf geen trefwoordenregister heeft...Zoek je dus text waar het woord 'Mercedes' in voor komt, dan zal (bijvoorbeeld Adobe Reader) aangeven waar dat woord in de text voorkomt. Ik heb het getest met versie 7.08 en daarbij werkt het, ook met Foxit Reader 2.0 werkt de zoekfunctie prima.
Ons gewaardeerde medelid Gapnyst bood mij aan om het document eventueel op zijn website te zetten zodat iedereen het dan zelf kan downloaden. Dit omdat ook ik niet bij het onderdeel 'W123 Bestanden' van deze website kan komen... Op dit moment ben ik het bestand aan het uploaden, als Gijs zijn ding gedaan heeft is het document online beschikbaar. Anders zullen we Jurgen vragen ons en andere leden toegang te geven tot 'W123 Bestanden' op deze website.
Ik heb eerder beloofd een CD-ROM tegen kostprijs (dwz. de kosten van een kwaliteitsmedium (TDK) in een eigen case) naar geïnteresseerden op te zullen sturen, dat houd ik gewoon gestand. Nadere info volgt !
Groet, Motormongool<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2006/11/25 04:30