[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
HELP mijn W123 240D..!! : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 06:28

HELP mijn W123 240D..!!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:HELP mijn W123 240D..!!

Berichtdoor Hans230CE » 26 nov 2006, 10:45

Kassim, dikke shit man,in Belgie krijgt zo'n klojo levenslang,

maar,

Vanuit een Belgisch standpunt bekeken en we zijn toch EEG nietwaar????? en misschien hebben enkele verborgen belgen hier iets aan.

Ethias verzekerd mijn CE reeds vanaf de ingebruikstelling (2004 = 22jaar) als oldtimer, meer, als je een volledige verzekering (moet niet all-risk) hebt lopen voor een jonger vtg, geven ze al korting voor een voor een vintage car vanaf 17 jaar.

Bij afsluiten werd mij gevraagd naar de waarde van het vtg, geen taxatie niets nul noegabollen, gewoon hoeveel is hij waard. Hierna werd door hun nagekeken of en voor hoeveel hij in de oldtimerlijst staat.

Zo een lijst bestaat en staat onder andere in Classic cars & Thouroughbred onder "what's it worth", er zijn 4 categorien , dealer, mint, average, rough
220/300 saloon; 2750/2000/1000/200
250/280E saloon; 3520/2500/1500/500
230/280CE coupe; 4750/4000/1900/750
!!!!! prijzen in £, €= x1.5 !!!!Gek er staat geen diesel of T bij?!?
Nu laat voor de zekerheid eens nazien of die lijsten ook in NL gevoerd worden.

Ik heb bij een ongeval in mei niet de minste problemen gehad, voorrang van rechts voor mij,vleugel links, bumper voor, onderplaat, lamp en pinker en binnenwerk van de grille + spuiten en een ietsepietsie richten en vervangwagen +/-3000€ uitbetaald zonder problemen.
De Chrysler die er tegenging is overleden, want er stond ook nog een muurtje en stoeprand i/d weg, voordelen van een zone 30.

Dus Kassim zoek het maar even rustig uit en ga met een proffesionel in zee om de schade na te kijken.

GTZZ Hans

van ant zeetje
groeten aan Bea van Bertje

Dus nog niet panikeren
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor BramKlein » 26 nov 2006, 10:59

<br><br>Post edited by: BramKlein, at: 2010/05/18 16:14
BramKlein

Berichtdoor Scheepsbouwer » 26 nov 2006, 22:01

Hoi Kassim,

Voor een taxatie ben ik bij www.o-t-o.nl geweest in Oostelbeers, bij Oirschot, even oostelijk van Tilburg. Kostte me goed 100 euro, na een behoorlijke inspectie.

Ben blij te horen dat je schade lijkt mee te vallen. Ik heb voor mijn 240D maar meteen een derde remlicht gekocht. Zodra 't ding werkt, maak ik er een topic over.

Groeten,
Coen
Scheepsbouwer

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto