door Motormongool » 29 nov 2006, 19:46
Ook ik heb vorige week de originele bekleding in mijn 240D gemonteerd, inclusief alu hitteschild boven een plek waar volgens mij niets bijzonders in de motorruimte zit:S
Kostte 48EUR incl.BTW , daarbij komt nog de eerder genoemde speciale 3M lijm, en het zit perfect ! Is wel handig als je dat met z'n 2'en kunt doen, en leg iets over je voorruit/motorblok omdat je de lijm uit de (lijm)spuitbus moeilijk kunt verwijderen.
In het forum las ik ook ergens dat iemand klaagde over de hitte bij zijn benzine MB, en dat zijn lak begon te scheuren. Een reden te meer lijkt me om het ook in je benzine MB te monteren. Bij een Diesel scheelt het natuurlijk ook in de herrie, vooral voor de omgeving. In de auto merk ik het niet zo.
Ook zag ik een foto in de topic langskomen (van miwvdk) waarbij hij isolatiemateriaal van een bouwmarkt heeft aangebracht.
Ik zet eerlijk gezegd vraagtekens bij de duurzaamheid van dat materiaal, volgens mij valt dat spul snel uit elkaar. Hopelijk houdt hij ons op de hoogte van zijn bevindingen?<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2006/11/29 18:53