Voor het eerst naar Essen (buurman heeft een BMW 3500CSI bj 1977). Heb mijn ogen uitgekeken, nooit zoveel benzen bij elkaar gezien. Is echt een toppertje. Ik zag dat er meer foto's op het forum stonden. Ik heb een aantal op mijn eigen site geplaatst, vooral dashboards hebben mijn aandacht. Voor meer foto's zie
Het is echt smullen geblazen in Essen (en niet alleen de brattwurst...). Nog even gepraat met de mensen van de www.W123.de club Hele actieve club. Ze hadden een 280CE staan (in bruikleen gekregen van Mercedes Benz). Dit was het pers-exemplaar uit 1976, zaten allerlei zaken op, die bij de productie exemplaren niet aanwezig zijn (hoofdsteunen, schakelaartjes etc). Het blok had 0 km gedraaid en zag er zeer fraai uit.
De 300 SL vind ik de mooiste MB (stonden er tientallen van, in alle kleuren) Verder een MB uit 1939 (zo eentje waar Dhr. A. Hitler zich placht te verplaatsen), vol met toeters en bellen (3 MB sterren op de grill) Geschatte waarde 500.000 euro (gerestaureerd door de beste restaurateurs in Europa)
Verder veel onderdelen, literatuur, gereedschap etc.
<br><br>Bericht gewijzigd door: Bemerbenz, op: 2007/03/31 22:15