[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Eindstand ClinClowns aktie : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 17:52

Eindstand ClinClowns aktie

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Eindstand ClinClowns aktie

Berichtdoor Pietje » 28 jan 2007, 23:37

Ik ben nu toch erg benieuwd naar de eindatsnad van de Clini Clowns aktie.

Benedendijker heeft deze aktie met verve opgezet en Harrie, als clubvoorzitter, heeft zich over de financiën ontfermt.

Ik weet dat er die dag in kontanten ca. 585.- eurootjes aan kontanten is opgehaald. Echter er waren ook een aantal leden die die dag niet konden komen maar wél een toezegging hebben gedaan over een bijdrage.

Helaas heb ik niets meer vernomen.
...of heb ik iets gemist?

Het zou leuk zijn als de transactie aan Clini Clowns hier op de site zou staan ( bijvoorbeeld een scan van een bankafschrift, waarbij we écht niet alles hoeven te zien)
Dat staat goed voor de club, zo zien nieuwe leden dat dit een aktieve club mensen is met het hart op de juiste plaats. En voor diegenen die een bijdrage gedaan hebben is het ook leuk. Kunnen ze toch zeggen 'daar heb ik ook mijn steentje aan begedragen'

De Sous-Adjunct-Onderdirecteur-President-Generaal en penningmeester van:
De Hofstad(Groep)
Pietje
:)
Pietje

Antwoord:Eindstand ClinClowns aktie

Berichtdoor 250petrolgrun » 28 jan 2007, 23:52

Namens de peningmeester van de Hofstad(groep) Wil de Voorzitter van deze Hofstad(groep)ook zijn zegje doen:angry:

Geachte Leden en vrienden van de Club,

Ik heb mij zelf ook ingezet voor deze actie destijd en wilde niet dat het geld op mijn rekening omdat er dan mischien mensen zijn die denken dat er dan wat aan de strijkstok blijft hangen.

Nu had ik een ieder doorgeven op het rekening nummer van de club te storten zodat het op de juiste manier zou geschieden.

Nu een aantal maanden later heb ik Arno A. Langendam (250Petrolgrun) nog AD van Wassenaar (Benedendijker)
nog steeds niets vernomen van de oprichter van de club Harrie Puite!

Ik zou graag eens willen dat het geld gestort wordt naar de Clini Clowns en dat er een Copie van het stortings bewijs op de site staat.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur en de,

Directeur en Voorzitter van de Hofstad(groep)

Arno A. Langendam
Postbus 95380
2509CJ Den Haag

Fax 070-3900 896
Mob 06 16 500 827

Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/01/28 22:53<br><br>Bericht gewijzigd door: 250petrolgrun, op: 2007/01/28 23:09
250petrolgrun

Berichtdoor radjin » 29 jan 2007, 20:15

Een tijdje geleden had ik ook al gevraagd naar de eindstand,maar tot nu toe geen reactie op gehad.Ben eens met de MB liefhebbers hierboven.
vr gr Radjin
radjin

Berichtdoor benedendijker » 29 jan 2007, 20:49

Beste Mensen,
Ik wil even reageren op de vraag over de einstand van de actie Clini clowns.
Het is zo dat ik met Jurgen op de Nieuwjaarsborrel daarover gesproken heb en aan Jurgen beloofd heb dat ik met Harrie Puitte contact op zou nemen over een datum te plannen om het geld te overhandigen.
Ook had ik met Harrie al in een eerder stadium gesproken om een datum te prikken,zijn antwoord was heel verklaarbaar ik kan niet in Jurgen zijn agenda kijken.
Nu ben ik door omstandigheden een dag of tien uit de lucht geweest voor wat betreft de 123 site.
Dus hier treft Harrie geen blaam denk ik maar ligt de schuld bij mij omdat ik dat heb laten liggen terwijl ik dat met een telfoontje had kunnen oplossen denk ik.
Ik ga er morgenochtend gelijk werk van maken en beloof jullie(doneurs en andere dat deze week helderheid zal worden verschaft)
Ik vind het erg vervelend dat het is blijven liggen over het exacte eindbedrag kan ik ook nu ook geen enkele toezegging doen omdat ik niet precies weet hoeveel er is opgehaald, ook dat zal ik aan Harrie vragen om dit op deze site te plaatsen.
Jurgen heeft mij wel verteld wat er is opgehaald maar Harrie weet dat exact tot op de € cent nauwkeurig.
Hopende jullie snel te kunnen informeren over hoe en waar deze actie zal worden afgerond.

Ad(Benedendijker)

Tot hééhoudoe héé

benedendijker

Berichtdoor Pietje » 29 jan 2007, 21:21

Zoals ik al schreef: 'ik heb wat gemist'.
Had van de week de clini neus in mijn handen en vroeg het me ineens af. Op de site kon ik er niets over vinden en we zijn alweer wat maandjes verder.

In ieder geval nu wél bedankt voor de snelle reaktie.
Bij deze wachten we allen in spanning af.

Greetz,
De Sous-Adjunct-Onderdirecteur-President-Generaal en penningmeester van:
De Hofstad(Groep)
Pietje

Berichtdoor Harrie » 29 jan 2007, 23:20

Moet hier toch even op reageren...
Inderdaad zou ik het eindbedrag hier op de club vermelden, wat ik tot op heden niet gedaan heb.
Daarentegen, werd mij wel gevraagd het eindbedrag aan Jurgen mee te geven, om bekend te maken op de nieuwjaarsborrel.
Dit is schijnbaar alleen aan Ad verteld, maar ook jullie hebben er recht op, om te weten wat de eindstand is geworden.
EINDSTAND IS RUIM € 700,00 !!
Nu weet ik niet het exacte bedrag, dat staat op een briefje bij het geld in de kluis.
En ook de overdracht van de donaties, zou in overleg met Jurgen en Ad geschieden.
Het is misschien het beste, dat ik het geld overmaak naar de cliniclowns, en deze overboeking op de club, wellicht in dit topic, bekend maak.
Dan hoeven er geen datums te worden geprikt, en ook niet af te wachten of iemand van de cliniclowns tijd heeft om de donaties in ontvangst te nemen.
Denk dat ze beter hun tijd bij de zieke kindertjes in de ziekenhuizen kunnen gebruiken.
Laat maar even weten heren donateurs, of u zich hierin kunt vinden.
Met vriendelijke groeten, Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor Pietje » 29 jan 2007, 23:28

Goed plan,...het geld wat de cliniclown medewerker bespaart aan benzine kan HIJ dan weer toevoegen,...toch weer 5 eurootjes ofzow :)
Pietje

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 jan 2007, 23:32

Beste Harry,

He He, je had even een duwtje nodig:P

Ik kan mij hier helemaal in vinden en vind het een prima plan;)

Met vriendelijke groet,

de Directie van de Hofstad(groep)

Leve de Koningin:whistle:

250petrolgrun

Berichtdoor benedendijker » 29 jan 2007, 23:35

Goed plan!!
Ik sluit me hierbij aan, nu de rest nog.
bedankt Harrie,

benedendijker

Berichtdoor JohndeWinger » 30 jan 2007, 00:45

We zien het wel verschijnen Harrie wat het is geworden .

En maak dan ook ff het nieuwe bankrekening nr voor de Club in orde !!!
Diverse leden willen de vrije bijdrage doen en stickers kopen maar dat kan helaas nu niet.

Gr John.

Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Goofy.S » 30 jan 2007, 08:23

Komt goed Harrie, daar twijfel ik niet aan!

Karel, (Goofy.S)

Goofy.S

Berichtdoor Mercedes W123D » 30 jan 2007, 12:07

Prima idee kunnen ze het geld alvast besteden.:)

Groet Pierre Oet Echt
Mercedes W123D

Berichtdoor Janbenz » 30 jan 2007, 20:42

Ik vind het een goed plan. Hoe eerder hoe beter!

Groeten,

Jan
Janbenz

Berichtdoor superW123 » 30 jan 2007, 22:27

ik vind het een prima plan, maarre..zat er niet een leuk dagje in westbroek aan vast ? en is dit nu helemaal van de baan ?
superW123

Berichtdoor Harrie » 31 jan 2007, 02:01

Ja John...dat rekeningnummer....ook dat ga ik een dezeer dagen maar eens in orde brengen, en wat dat dagje Westbroek aangaat....ik ben geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur, elke dag, behalve zaterdag, dan slaap ik een beetje uit en ben pas om 11:00 uur aanwwezig.
Dus....dagje Westbroek kan altijd nog, en....we hebben in april weer een technische dag, dus dan kan je ook altijd nog komen.
Begrijp verder aan de eerste reacties, dat ik het geld maar moet gaan overmaken, en dit op de club bekend moet gaan maken...ok...ga ik dan in orde maken.
U hoort nog van mij, groeten Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor radjin » 31 jan 2007, 17:52

Goed plan Harrie,sta volledig achter.
vr gr Radjin
radjin

Berichtdoor avhaeren » 31 jan 2007, 18:26

Goed plan Harrie,

Ik denk dat ze het geld wel kunnen gebruiken.
En daar doen we het toch voor.
Dus overmaken die hap dan is het maar gebeurt.

Groet Andre.
avhaeren

Berichtdoor 250petrolgrun » 16 maart 2007, 22:35

250petrolgrun

Berichtdoor benedendijker » 16 maart 2007, 22:51

<br><br>Bericht gewijzigd door: benedendijker, op: 2007/03/23 22:03

benedendijker

Berichtdoor Harrie » 16 maart 2007, 23:53

Beste Ad en andere leden die hebben bijgedragen aan de cliniclowns actie.

Inderdaad heb ik toegezegd het geld, ruim 700 Euro, zou overmaken naar de cliniclowns.
Is tot op heden nog niet gebeurd, net zoals er nog geen rekeningnummer voor de club beschikbaar is, en dat is zeker mijn nalatigheid.
Natuurlijk heb ik hier wel een goede reden voor, maar ga hier niet uiteenzetten hoe en waarom.
Natuurlijk ga ik dit bedrag overmaken, en gelijk een bankrekening openen, als ik toch op de bank ben.
OOk zal ik het overschrijvingsbewijs hier op de club plaatsen.
a.s. week, zal ik dit in orde brengen.
Met vriendelijke groeten, Harrie Puite.

Ps, mochten er nog vragen zijn, ik ben op 06-52304007 te bereiken.
Harrie

Volgende

Keer terug naar Van alles en nog wat....